Zadanie: Vytvoriť responzívnu retailovú webstránku so stratégiou pre dva segmenty zákazníkov: koncového spotrebiteľa a odbornú verejnosť (architekti, projektanti, ale aj montážne firmy), tak znelo zadanie klienta.
Nech sa páči pozrite si webstránku www.pyd.sk, a ak sa Vám páči dajte nám LIKE pod týmto článkom. Verte, určite nás to poteší:-)
CCG: PYD značka špičkového nemeckého podlahového vykurovania a stropného chladenia potrebovala, vzhľadom ku povahe produktu, komplexnejšiu informačnú webstránku. Vzhľadom ku dvom odlišným skupinám sme navrhli riešenie, ktoré okrem všeobecnej - produktovej časti má aj Partnerskú zónu. Responzívnosť webstránky, a teda prispôsobovanie sa webstránky rôznym zariadeniam je samozrejmosťou.
“Po niekoľkých sedeniach s agentúrou pre nás pripravili perfeknú responzívnu webstránku. Aký je príspevok novej webstránky ku retailovému úspechu budeme vedieť až za nejaký čas po jej spustení, ktoré plánujeme v priebehu mája 2015. Sme radi, že týmto služby agentúry nekončia, ale zároveň pripravujeme stratégiu online kampaní.”
Ing.Halász Kamil
konateľ H-AC Projekt, s.r.o. a výhradný dovozca PYD pre Slovensko