V dnešnej preplnenej digitálnej ére, kedy trh na Slovensku čelí vzniku množstva nových značiek, stáva sa kvalitný branding nevyhnutným prvkom pre úspech a dlhodobú udržateľnosť podnikov.
Ako pristupovať k brandingu v rôznych častiach životného cyklu? V čom je branding iný pri založení značky a pri jej vyzretosti na trhu? Prečítajte si náš najnovší blog, ktorý vysvetľuje príbeh a vývoj brandingu počas celého života značky.
Ako by mala firma rozdeliť svoj marketingový budget, aby to malo čo najväčší efekt? Kde robia dnešné firmy chybu, keď po krátkom čase klesá predaj a záujem zákazníkov o značku?
Aký je hlavný rozdiel medzi Reklamou a Integrovanou Marketingovou Komunikáciou? Pochopenie týchto pojmov Vám môže otvoriť úplne iné možnosti pri komunikácii s vašimi zákazníkmi.
V posledných rokoch počúvame o online marketingu na každom kroku a postupom času stále rastie jeho relevancia a miera použitia firmami. Je to najmä preto, že zákazníci sa čoraz viac vyskytujú v online priestore a sú tam ľahko zastihnuteľní.
In my view, there are three accelerating branding trends that are affecting nearly every business. The winners of tomorrow are going to be riding these waves, rather than swimming against them.
Keď Radoslav Procházka zakladal na jar minulého roka politickú stranu, bolo to tesne po jeho neúspešnej kandidatúre na prezidenta SR. Vo voľbách dostal vyše 400-tisíc hlasov a vtedajšiu popularitu sa snažil využiť.