Digitálny marketing

Digitálny marketing je súčasťou marketingovej komunikácie už roky, avšak prudkým rozvojom digitálnych médií v poslednom období prudko naberá na svojom význame. Veď dnes si svet bez digitálnych médií (technológií) nevieme ani predstaviť.

Podľa ADMA (Asociácia digitálnych marketingových agentúr) digitálny marketing môžeme chápať ako pojem, ktorý nezahŕňa iba online komunikáciu na internete, ale celkovú marketingovú komunikáciu, ktorá využíva digitálne technológie respektíve nové médiá ako sú nástroje z oblasti internetu, mobilných komunikácií a digitálnych komunikačných prostriedkov či zariadení v outdoorovom a in-store prostredí, takzvaný digital signage. Jeho súčasťami sú online marketing, mobilný marketing a sociálne média (zdroj: ADMA).

Zdroj/obrázok: Freepik.com

ONLINE VS. OFFILINE MARKETING

Online (digitálny) marketing (niekedy sa používa aj web marketing, či internetový marketing) je časť digiálneho marketingu využívajúce virtuálny priestor a jednoducho by sa dal definovať tiež ako tá časť, ktorá na svoje aktívne využitie potrebovala pripojenie ku internetu. Najväčšou výhodou online marketingu je, v princípe, jeho okamžité využitie pri komunikácií so zákazníkmi, ako aj veľmi presné meranie úspešnosti (online analýzy). V rámci online marketingu Vám ponúkame:

Offline (digitálny) marketing sme definovali, ako tú časť digitálneho marketingu, ktorá oslovuje zákazníkov bez aktívneho prístupu ku internetu (nie je to nevyhnutné). V rámci offline marketingu Vám ponúkame:

Zaujímate sa o online marketing?

Vyberte si ktorúkoľvek službu online marketingu a neváhajte využiť konzultáciu ZDARMA!