(Nie) Je to iba o kreativite
Komunikovať je základ. To je jasné každému. V tomto článku nebudeme rozoberať ako komunikovať, komu, čo alebo ako tvoriť persóny.
Na dnes inšpirácie stačilo. Oddýchli ste si?
Nás takéto reklamy fascinujú a krásne sa zrelaxujeme. A teraz späť na analýzy:-)
Impresionizmus vs. Hyperrealizmus
S pomocou týchto okuliarí zrejme víťazí hyperrealizmus.
Tenisový fanúšik PEUGEOT
Peugeot ako dlhoročný partner slovenského tenisu, krásne prepojil toto partnerstvo v jednoduchom printe.
A znovu Coca-cola
Coca-cola sa v kreativite priam vyžíva. Využili viral okolo známej reklamy na Volvo s Van Damme-om a vyrobili krásnu paródiu.
Algida sa rada pripomenie kreatívne
Jednoduchá myšlienka a zaujímavé prevedenie. Algida jednoznačne vie ako na to.
Nekonečný súboj o smäd
Pepsi sa na Halloween trošku vystrelila z Coca-coly, tá sa nenechala a odpovedala geniálne.
Trošku si oddýchnite a načerpajte sa inšpiráciou, ktorú nasledujúce spoločnosti poňali naozaj kreatívne. Teraz neriešte návratnosť komunikácie nižšie, proste si to iba vychutnajte.
Safety first
Drsnejší, ale o to výstižnejší print pre kampaň na používanie bezpečnostných pásov.
Mlieko od Applu?
Zrejme takto by vyzerali krabice od mlieka, ak by sa Steve Jobs dal na farmárčenie.
Viete ako sa stavala Eiffelovka?
IKEA so svojím tradičným „stavbárskym“ konceptom komunikácie si vzala na mušku známu Eiffelovku.
Reklama na prací prášok? Kdeže.
Výrobca fixiek si spravil srandu z výrobcov pracích práškov presne v ich štýle. Čo poviete?
Hlavne štýlovo
Rayban využilo typická tvar svojich okuliarov a na zákazníkov si posvietili priamo na zastávke.