Zadanie: Pražiareň Caffé ORO založil v roku 1993 nadšenec a obdivovateľ kvalitnej kávy pán Ivan Mišutka. Malý rodinný podnik, na ktorý sa spoločnosť už od svojho vzniku profilovala, praží a dodáva prvotriednu kávu svojim spokojným zákazníkom nepretržite už viac ako 15 rokov. Tajomstvom úspechu je mimoriadna kvalita, starostlivosť a nadšenie, s akým pre túto značku pracujú všetci jej zamestnanci.
Požiadavkou klienta bola potreba nových obalov na kávu. A keďže prostredníctvom e-shopu chceli ponúknuť svojim zákazníkom 250 gr balenie rôznych jednodruhových káv, potrebovali navrhnúť obaly pre tieto kávy. Išlo o 5 rôznych druhov káv, a 2 ďalšie druhy, ktoré budú špeciálnym traceability projektom. Tie chceli úplne odlíšiť. Traceability project, je nielen jednodruhová káva, ale káva z jednej plantáže od jednej farmárskej rodiny. Je to káva s príbehom, nákupom tejto kávy priamo od pestovateľov sa podporuje priamo rodina, ktorá to pestuje a tým je aj celá úroda kontrolovaná.