Nie je žiadnou výnimkou, že klient je skeptický ku komplexným riešeniam (strach z nového, či neosvečeného), a to aj napriek vnútornému presvedčeniu výrazne zmeniť grafické výstupy. Cieľ je jasný - byť pútavevejší ako konkurencia, a tým viac zaujať a prilákať zákazníkov.
Aj v tomto prípade sme ako prvé riešili logo, nakoľko ho do značnej miery determinujú technické a grafické možnosti. To si však mnoho klientov neuvedomuje. Problémom je, že veľa lôg z obdobia 90tych rokov po rýchlom vzniku mnohých firiem si robili podnikatelia sami. Mnoho z nich v nezmenenej podobe je aj dnes a vôbec nikomu nevadí, že neexistujú k nim logomanuály . Podľa nášich doterajších skúseností len 7-10% lôg spĺňa základné graficko-technické parametre. Viac sa ku tomu vrátime v niektorom z našich blogov. A teraz späť ku spoločnosti ASUAN a.s.
Porovnanie pôvodného loga s návrhmi je na obrázkoch nižšie. A napriek tomu, že sa nakoniec spoločnosť rozhodla ponechať si pôvodné logo, rozšírila si ho o nami navrhované farebné prúžky, ktoré prezentujú široký rozsah produktových skupín.
Farebné prúžky sa nakoniec stali dopnkovým prvkom ku logu a spoločnosť sa rozhodla o ich širokú aplikáciu od vizitiek, cez tlačoviny, outdoorové prvky (navestia, tabule), billboardy, web až po repas polepu autoplachty.