Zadanie: Napriek tomu, že od posledného redizajnu prešlo iba niekoľko mesiacov je tu nové zadanie! Aj to sa občas stáva, že vstupom nového partnera, spoločnosti AGEL, je nutné rebrandovať nielen lekáreň v košickom Cassovare, ale aj očnú optiku a nové ambulancie, ktoré sú v tom istom objekte, aj keď v inej jeho časti.
CCG: Keďže spoločnosť AGEL má vlastnú Corporate Identity, tak sme sa pri riešení zadania snažili nielen dôsledne dodžiavať parametre dizajn manuálu, ale aj využiť v ňom navrhnuté charakteristické grafické prvky (makrá). Tie sme umiestnili do spodných častí objektov lekárne, očnej optiky aj ambulancií. Celkovo sme sa snažili, aby grafické návrhy boli synergické a celková komunikácia v rámci Cassovaru bola ľahko identifikovateľná. V rámci zlepšenia komunikácie jednotlivých objektov v priestoroch Cassovaru sme navrhli polep rámu schodiska eskalátoru a umiestnenie rohože s logom pred eskalátor vedúci ku ambulanciám na I.poschodí.
Veď napokon výsledok posúďte sami!:-)
"Spolupráca so spoločnosťou CCG je veľmi kreatívna, čo ocení každý, pre koho marketing nie je len práca, ale doslova hobby. Okrem toho aktívni, nápadití, ochotní vyhovieť požiadavkám klienta - takí určite sú. Pokiaľ hľadáte práve tieto aspekty marketingu, ste na správnej adrese. Na projekte, ktorí realizovali pre Nemocnicu Košice-Šaca oceňujem najviac kreativitu, nápady, schopnosť spojiť niekoľko vecí do jednotného premysleného a pre konzumenta služieb zrozumiteľného celku. Nová lekáreň našej nemocnice v Cassovar Business Centre získala vďaka práci CCG moderný a kultivovaný vzhľad."
Mgr. Monika Murová
PR a marketingová manažérka
Nemocnica Košice-Šaca a.s. 1.súkromná nemocnica