Task: Profit, Costs, Sales
Analýza ziskovosti skúma operačné výsledky firmy ako sú jej zisk a náklady, či výška predaja. Tieto kľúčové premenné napovedia veľa o tom, ako sa firme darí v rôznych časových obdobiach, ako sa darí rôznym produktom či geografickým regiónom na ktorých firma pôsobí.
Táto jednoduchá analýza pomáha optimalizovať firemné procesy, zistiť ktoré produkty alebo regióny neprospievajú a zaťažujú firmu nielen finančne. Môže taktiež slúžiť ako diagnostika problému, ktorý sa dá preskúmať ďalšími analýzami, napríklad analýzou produktu. Marketingové analýzy sú odrazovým mostíkom k rôznym marketingovým stratégiám ako napríklad cenová stratégia alebo produktová stratégia.
Radi vám u nás v Efektívnom Marketingu pomôžeme s marketingovou analytikou a stratégiami a flexibilne ich prispôsobíme vašej firme na mieru. Pracujeme rýchlo a odborne, preto nás neváhajte kontaktovať.
- Zvýšte predaj a zisk Vašej firmy
- Zistite čo Vám zvyšuje náklady
- Zistite, ktoré produkty sú vo Vašom portfóliu najziskovejšie
- Zbavte sa neziskových produktov, lokalít a zákazníkov, ktorí znižujú Váš výkon
‘’Profit isn’t a purpose, it’s a result.’’ S. Sinek