Task: Advertising, Campaigns & Performance
Manažéri, či riaditelia si často lámu hlavu nad tým, že napriek tomu že vložili množstvo zdrojov do reklamy, želaný efekt sa nedostavil. Základnú chybu, ktorú robí množstvo firiem je, že neanalyzujú výkonnosť / efekt svojich kampaní.
Trh sa veľmi rýchlo mení a aj vďaka týmto analýzam vieme zistiť, ako na reklamné kampane a marketingovú komunikáciu reagujú zákazníci. Každá analýza je jedinečná, nakoľko existuje veľké množstvo firiem, segmentov trhu, produktov a typov kampaní, ktoré firmy zvolia ako spôsob svojej marketingovej komunikácie. Taktiež to čo platilo pred rokom už nemusí platiť dnes.
Míňanie zdrojov na reklamu a ich efekt nie sú priamo úmerné. Existujú trhy, kde aj s minimom zdrojov môžeme dosiahnuť významný efekt, ale taktiež trhy kde ak na reklamu neminieme ani cent, konečný efekt bude väčší ako pri miliónovej investícii. Preto sa pustite s nami čo najskôr do analytiky vašej marketingovej komunikácie, nech vaše investície neminú svoj cieľ. Pretože odbornosť skĺbená s kreativitou a flexibilita sa vypláca. To všetko nájdete u nás v Efektívnom Marketingu pod jednou strechou. Neváhajte nás kontaktovať.
- Zistite, do ktorých kampaní sa oplatí investovať
- Nestrácajte peniaze na neefektívnu reklamu
- Zvoľte úspešný spôsob marketingovej komunikácie fungujúci pre Vašu firmu
‘’Stopping advertising to save money is like stopping your watch to save time.’’ H. Ford