Pomôžeme vám s prípravou a nastavením efektívneho predajného procesu. Poradíme vám akým spôsobom nadizajnovať veľkosť a organizáciu vašich predajcov a predajného oddelenia. Stratégiu predaja vám nastavíme vzhľadom na vaše strategické marketingové a predajné ciele. Tieto predajné ciele siahajú od budovania objemu predaja, cez udržanie distribúcie až po redukovanie nákladov na predaj.
Predajná stratégia je založená na výsledkoch analýz produktu a zákazníka. Odvíja sa taktiež od toho, či má vaša firma záujem o transakčný predaj alebo o vytvorenie vzťahu so zákazníkom a dlhšiu intenzívnejšiu interakciu. (pozrite tiež Stratégia vzťahu so zákazníkom). Pomôžeme vám vybrať na mieru techniku priameho kontaktovania zákazníka, či už je to tele marketing, email marketing alebo katalógový marketing. Zároveň vám vypracujeme plán predaja, ktorý vám pomôže dosiahnuť želané predajné výsledky.
- Získajte plán efektívneho predajného procesu na mieru
- Regulujte objem predaja
- Regulujte distribúciu a náklady na predaj
- Zistite, ktorá metóda kontaktovania zákazníka je pre vás najvhodnejšia
- Získajte prehľad o organizovaní predajného tímu