Ak sa vám naskytla situácia, kde potrebujete použiť medzičlánok k vášmu zákazníkovi, v respektíve ak sa ešte len rozhodujete, či budete distribúciu zastrešovať sami alebo ju budete robiť externe, využite vypracovanie distribučnej stratégie, vzhľadom na povahu vášho businessu o ktorej napovie viac analýza biznis modelu, analýzu zákazníkov alebo analýzu distribútorov. O distribučnú stratégiu majú tiež záujem zákazníci, ktorý majú už existujúci distribučný kanál produktov, avšak nie sú s ním spokojní a hľadajú lepšie riešenie.
Zistite čo je pre vás pravé orechové a nechajte si vypracovať distribučnú stratégiu zameranú na jedno zo smerovaní, ako sú priama distribúcia, použitie agentov, veľkopredajcu, maloobchodu alebo priamo retailera.
- Zistite aký druh distribúcie je pre vás najlukratívnejší
- Získajte presný distribučný plán na mieru
- Použite distribučnú stratégiu ako konkurenčnú výhodu
- Zefektívnite cestu produktu k zákazníkom
- Optimalizujte risk a kontrolu v distribučnom reťazci