Cenová stratégia je extrémne dôležitá a neobíde žiaden business. Ako však cenu nastaviť vhodne? Nastavenie ceny, je samo o sebe stratégiou. Chce vaša firma patriť medzi prémiové produkty a mieriť na high-price segment, alebo naopak spĺňa predpoklady pre trh, kde je vhodné cenu držať nižšie a súťažiť nižšou cenou? Kedy prichádzajú na rad akcie a zľavy?
Ako sa zachovať keď sa menia ceny u konkurencie alebo na trhu všeobecne? Prišiel čas na zmeny v nastavení cien? Ale podľa akého kľúča ich nastaviť? Nastavenie správnej cenovej stratégie ide zároveň ruka v ruke s analýzou ziskovosti, analýzou business modelu, analýzou konkurencie a analýzou zákazníkov, kde sa efektívne určí finančný management interných procesov ale aj správanie konkurencie v oblasti cenovej politiky a očakávania a ochoty platiť za daný produkt zo strany zákazníkov.
Je to len na vás, či sa rozhodnete staviť na posúdenie okolností a pustíte sa spolu s nami do tvorby efektívnych cenových taktík. My sme pripravení. A čo vy?
- Súťažte s konkurenciou cenou
- Pomôžte si cenou pri dosahovaní želanej pozície na trhu
- Doprajte si ziskovosť
- Nacente vhodne nové produkty
- Zareagujte správne na zmeny v cenách na trhu
- Zistite či netreba zmeniť cenovú politiku