Task: Brand Equity, Corporate Identity, Branding & Image
Analýza vašej značky odhalí aspekty ako hodnotu, silu, identitu a imidž vašej firmy na trhu, alebo aké je zákaznícke vnímanie vašej značky. Silná značka zaručuje vysoké zisky a zároveň tvorí bariéru pre konkurenciu vstúpiť na trh a súťažiť so značkou ktorá má silné povedomie. Silná značka pôsobí v mysliach zákazníkov ako záruka kvality a vzbudzuje dôveryhodnosť.
Najdôležitejšie je analyzovať tzv. ‘’Brand Equity’’ – ktorá meria silu značky. Analyzuje aké je povedomie značky, aké asociácie majú zákazníci v súvislosti so značkou a teda aký má značka imidž. Silu značky ovplyvňujú aj patenty, či dobré vzťahy s firemnými dodávateľmi a distribútormi.
Zanalyzujte si taktiež vaše rozšírené značky ak nejaké máte, alebo zistite, či nie je potrebné porozmýšľať nad ‘‘re-brandingom‘‘ ak značka trpí zlou povesťou alebo imidžom...
Analýza značky sa používa ako podklad pre tvorbu loga a brandingu s ktorým vám veľmi radi u nás v Efektívnom Marketingu pomôžeme v rámci našich profesionálnych a rýchlych grafických služieb.
- Zvýšte hodnotu Vašej značky na trhu
- Zvýšte povedomie o Vašej značke
- Vytvorte si silnú korporátnu identitu
- Vybudujte značku, ktorá sa dobre pamätá a aj predáva
- Zväčšite silu Vašej značky na trhu
‘’The first lesson of branding is memorability. It is very difficult to buy something you can’t remeber.’’ J. Hegarty